Strona internetowa dla małego przedsiębiorcy.
Zgodnie z przeprowadzonymi badaniami 50% firm nie posiada strony internetowej. Jak wynika ze szczegółowych danych są to głównie firmy małe i jednoosobowe. Świadczy to o niedostrzeganym wciąż potencjale jaki tkwi w marketingu internetowym i w elektronicznych nośnikach informacji. Musimy pamiętać, że czasy tradycyjnych książek telefonicznych i drukowanej „Panoramy Firm” już minęły. Obecnie w dobie darmowych punktów dostępowych, sieci Wi-Fi w autobusach i pociągach, smart fonów, tabletów, laptopów podstawowym źródłem wszelkiej informacji jest wszechobecny Internet. Wyszukiwarka internetowa w ciągu kilku sekund zalewa nas potokiem danych. W takiej sytuacji posiadanie strony internetowej jest już koniecznością.
Technologia budowy stron
To nie jest już wyznacznik nowoczesności. Można stwierdzić że to wymóg przetrwania i pozytywnego wizerunku. Podstawowym problemem dla przedsiębiorców w takiej sytuacji jest nie to czy być w Internecie, ale jak się wyróżnić i jak dać się odszukać potencjalnym klientom. Należy uświadomić sobie że strona internetowa nie tylko zaznacza obecność przedsiębiorcy w wirtualnym świecie. Ona daje mu także możliwość zainteresowania sobą klientów. Chodzi tutaj nie tylko o różne formy promocji ale także o przekazywanie potencjalnym nabywcom przydatnych lub ciekawych informacji, które mogą wpłynąć na ich zachowania zakupowe. Nowych technologii, produktów, usług, materiałów nikt nie kupi jeśli nie będzie o nich wiedział i nie zauważy korzyści jakie dzięki nim otrzyma. Stronę internetową można stworzyć samemu przy pomocy jednego z wielu ogólnie dostępnych programów komputerowych bądź tez skorzystać z usług agencji interaktywnej. Dobrze przygotowana i prowadzona strona internetowa zapewni klientom dostęp do wiedzy o przedsiębiorcy i o tym co ma on im do zaoferowania. Stąd, działając zwłaszcza w segmencie małych przedsiębiorców warto o tym pamiętać i nawet jeżeli obecnie nie mamy problemów ze znalezieniem klientów.