Pages Navigation Menu

studio poligraficzne

Działania marketingowe w celach sprzedaży kalendarzy ściennych

Sprzedaż produktów w zakresie kalendarzy ściennych nie należy do najłatwiejszych działań marketingowych. Istnieje bowiem szereg producentów oferujących podobne rozwiązania w bardzo atrakcyjnych cenach. Trzeba zatem zachęcić potencjalnych klientów do zakupu właśnie naszego towaru.  Kalendarze muszą zatem być praktyczne, ale co najważniejsze, atrakcyjne dla klientów. Stosunkowo popularnym zabiegiem marketingowym jest stosowanie na produktach kalendarzowych portretów oraz zdjęć znanych ludzi świata medialnego. Mogą to być, na przykład, sportowcy najlepszych drużyn piłkarskich. Takie kalendarze przyciągną uwagę wszystkich fanów piłki nożnej, bez względu na wiek. Oprawę kalendarza stanowić może także świat aktorski. Najbardziej lubiane postacie aktorów oraz aktorek przyczynia się do wzrostu zakresu sprzedaży produktowej. Wykorzystywanie ważnych zdarzeń społecznych, ale również popularnych postaci medialnych, na kartach swojego produktu stanowi najlepszy sposób na poprawę efektów sprzedażowych kalendarzy ściennych.