Dźwignia handlu
Z pewnością, każdego nuży ogromna liczba reklam, które otaczają nas ze wszystkich stron. Są wszędzie: w telewizji, radio, gazetach, czy internecie. Zazwyczaj zachęcają nas do zakupu jakiegoś towaru, do założenia konta w banku lub wielu innych czynności. Myślę, że większość z nas nie lubi gdy pojawiają sie np. w telewizji i przełączamy wtedy stacje na inną. Ale czy możemy się dziwić firmom, że starają się promować swoje towary?. Gdyby nie reklamy nie mielibyśmy pojęcia o istnieniu masy produktów, nie wiedzielibyśmy o nowościach, które oferuje nam firma, o promocjach. Dzięki reklamie wiemy często gdzie można taniej kupić, gdzie pojechać na urlop. Oczywiście każdy nie powinien sugerować się w stu procentach tym co pokazują reklamodawcy. Musimy często przeczytać, co pisze tak zwanym drobnym druczkiem, bo często może to przewrócić do góry nogami cały sens reklamy. Ktoś kiedyś powiedział, że dobry towar nie potrzebuje reklamy. Ja jednak z tym sie nie zgadzam. Firma musi się promować, aby klient o niej nie zapomniał.